Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΠΕΓΝΗΣ : Έκλαψα πολύ για μια σχέση που έφυγε


Για την προσωπική του ζωή, τις προτάσεις που έχει δεχτεί από διάφορα τηλεοπτικά shows αλλά και τα νέα του επαγγελματικά σχέδια μίλησε ο Μέμος Μπεγνής στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Λοιπόν».

Για τα «σκουπίδια» της ελληνικής τηλεόρασης, όπως έχει χαρακτηρίσει σε παλαιότερες δηλώσεις του διάφορες εκπομπές, είπε: «Δεν είπα ποιες εκπομπές. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Άρχισαν να λένε ότι με έχει “φτύσει” η τηλεόραση. Ποια τηλεόραση, αυτό που δεν υπάρχει εδώ και δύο χρόνια; Δύο σίριαλ γίνονται. Να παίρνω ψωροδίφραγκα; Τηλεόραση πια κάνουν οι κομπάρσοι, δες Alpha, “Οικογενειακές ιστορίες”. Με έχουν καλέσει δύο φορές από το Dancing With The Stars και δεν έχω πάει. Είναι επιλογή μου να μην είμαι μέρος αυτής της κατάντιας της τηλεόρασης.Δεν θέλω να υπάρχω σε αυτήν την τηλεόραση. Δεν με ενδιαφέρει, λέω τα πράγματα όπως είναι».
Ο Μέμος Μπεγνής δεν παρέλειψε να αποκαλύψει κρυφές πτυχές του χαρακτήρα του, σχετικά με τις προσωπικές του σχέσεις. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Έχω συμβιβαστεί πολλές φορές. Έχω συμβιβαστεί να είμαι σε μια σχέση επειδή με ενδιέφερε και ήθελα να είμαι σε αυτή. Έχω κάνει κι εγώ τις εκπτώσεις μου. Και τώρα με την κρίση έχω συμβιβαστεί. Έχω πάρει μισά λεφτά απ’ ό,τι έπαιρνα» ενώ σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν έχει κλάψει για σχέση που τέλειωσε, απάντησε: «Ναι έχω κλάψει πάρα, μα πάρα πολύ για μια σχέση που έφυγε. Δεν μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτόν τον άνθρωπο. Το έπαθα μια φορά και για δύο μήνες ήμουν χάλια».

Σχετικά με τα επαγγελματικά του σχέδια, τέλος, ο 37χρονος ηθοποιός δήλωσε: «Ετοιμάζω ένα μουσικό σχήμα για τον χειμώνα. Θεατρικά δεν ξέρω, γιατί τα πράγματα είναι περίεργα και δύσκολα. Το σχήμα θα έχει ηθοποιούς και τα κείμενα υπογράφει ο Πάνος Αμαραντίδης. “Ελεύθερος και ωραίος” είναι το τηλεοπτικό σήριαλ που γυρίσαμε πέρυσι και περιμένουμε να βγει στον ΑΝΤ1. Είναι ακόμα στο συρτάρι. Είμαι τυχερός που δούλευα κάθε χρόνο και μάζεψα κάποια χρήματα. Έκανα δουλειές που είμαι περήφανος, χωρίς να κοιτάζω τα χρήματα. Ακόμα κι αν δεν έχω περάσει καλά σε μια δουλειά, κρατάω μόνο τα καλά. Μου έχουν προτείνει δουλειές που δεν μου αρέσει και δεν τις έχω κάνει, αρπαχτές στην επαρχία, να εμφανιστώ σε ένα club και να πάρω λεφτά. Δεν το έχω κάνει ποτέ, το θεωρώ βλακεία. Να με δουν και να πάρω “μαύρο” χρήμα. Γιατί; Ποιος είμαι εγώ; Δεν είναι αυτή η δουλειά μου».



Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου