Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Αποκάλυψη-σοκ του Στράτου Τζώρτζογλου








Ομολογεί ότι επί δέκα χρόνια χρωστούσε χιλιάδες ευρώ, δεν κρύβει ότι έφτασε να μην έχει ρεύμα για μήνες στο σπίτι του, μιλά για όσα τον πόνεσαν, κάνει την αυτοκριτική του, αναφέρει ότι υπήρξε εγωκεντρικός, εξομολογείται ότι δέχθηκε άπειρες φορές πόλεμο και πισώπλατα μαχαιρώματα, τονίζει ότι είναι ερωτευμένος και... χορτάτος ερωτικά.

Ο Στράτος Τζώρτζογλου, ένας από τους περιζήτητους ηθοποιούς τη δεκαετία του 90, σοκάρει με την αφοπλιστική του ειλικρίνεια:

«Τα δέκα τελευταία χρόνια δεν είχα κάνει τηλεόραση. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ηθοποιοί οι οποίοι μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν γίνει πλούσιοι από τη δουλειά. Επειδή ήμουν φτωχός, είμαι πολύ εκπαιδευμένος στις δυσκολίες. Έχω πει όχι σε δουλειές που είχαν πολλά λεφτά επειδή ήξερα ότι θα περάσω δύσκολα. Αν η παράσταση δεν είχε ποιότητα, δεν πήγαινα. Από την άλλη, ομολογώ ότι η ληστρική διάθεση κάποιων με το έτσι θέλω να μην πληρώνουν, με πρόφαση την κρίση, με τρομάζει περισσότερο από την ίδια την κρίση», λέει ο Στράτος.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου από την εφημερίδα Espresso αν έχει τύχει να περάσει ένα μήνα με τριακόσια ευρώ ο ηθοποιός λέει: « Έχω περάσει μεγάλες περιόδους στη ζωή μου να χρωστώ πολλές χιλιάδες ευρώ. Το να έχω τριακόσια ευρώ έστω και πάνω από το μηδέν νομίζω ότι το βιώνω μόνο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Δέκα χρόνια ήμουν κάτω του μηδενός. Χρωστούσα πάρα πολλά λεφτά. Δούλευα και ξεχρέωνα τις υποχρεώσεις μου. Μου κάθισε μία στραβή κάποια στιγμή και έχασα πολλά λεφτά. Διακόσιες χιλιάδες ευρώ. Υπήρξε περίοδος που δεν είχα για τέσσερις μήνες ηλεκτρικό στο σπίτι μου. Ζούσα με κεριά! Κι όμως, δεν αισθανόμουν ότι βίωνα φτώχεια


Πηγή: Espresso/gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου