Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΡΗ : ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ




Η Μαρία Τσουρή σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ''Down Town'', μίλησε για το πόλο και εξηγησε αν μπορεί κάποιος να ζήσει μόνο με τα χρήματα που αυτό του προσφέρει, αναφέρθηκε στον γάμο, το πρώτο Live στο Dancing καθώς και τα δημοσιεύματα γύρω από την προσωπική της ζωή
Επιπλέον, αποκαλύψε πως ζωγραφίζει από πολύ μικρή ηλικία, αλλά τα τελευταία χρόνια ζωγραφίζει πίνακες... Μάλιστα, σύντομα πρόκειται να παρουσιάσει και τη δική της έκθεση, με τους δικούς της πίνακες, των οποίων το στυλ είναι καρτούν.

Σχετικά με το πόλο και τις απολαβές
''Δεν μπορείς να ζήσεις από το πόλο. Εγώ που υποτίθεται ότι είμαι από τις πολύ καλά αμειβόμενες στην Ελλάδα, πρέπει να κάνω κι άλλη δουλειά για να μπορώ να τα βγάζω πέρα. Ακόμα κι αν κάποιος θέλει να ζήσει με αυτά τα λεφτά, που δεν είναι παραπάνω από ένα βασικό μισθό, δεν τα παίρνει. Μπορεί να στα δώσουν μαζεμένα κάποια στιγμή ή μπορεί να μη στα δώσουν ποτέ. Οι κόποι σου δεν αμοίβονται. Το πόλο δεν έχει λεφτά.''

Η δουλειά που σκέφτεται ν' ακολουθήσει στο μέλλον
''Οι γονείς μου έχουν μια ξενοδοχειακή επιχείρηση στη Χίο και από μικρή φανταζόμουν πως θ' ακολουθήσω το δρόμο τους. Δεν μ' αρέσει όμως, να κάνω μακροπρόθεσμα πλάνα. Σκοπός μου αυτή τη στιγμή είναι να γίνει αυτή η έκθεση στις 23 Σεπτεμβρίου και οι αγώνες με τον Ολυμπιακό, όπου θέλουμε να πάρουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα και το ευρωπαίκό.''

Αυτό που θα άλλαζε αν γυρνούσε στο πρώτο Live του Dancing
''Αν μπορούσε να γίνει αυτό, θα ήθελα να χορέψω με την εμπειρία που έχω τώρα. Πήγαινα στα πάρτι του Πάνου, του χορευτή μου, όπου χόρευα λίγο και σιγά σιγά κάτι έμαθα. Μπορεί να μην απέκτησα τεράστια εμπειρία, αλλά σε σχέση με εκείνη την εποχή που ήμουν ανίδεη, τώρα είμαι σίγουρα καλύτερη.''

Για τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην προσωπική της ζωή
"Γελάμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τρελαινόμαστε κι από τη χαρά μας που τα βλέπουμε. Ο Παναγιώτης νευριάζει κάποιες φορές. Εμένα δεν με πειράζει, γιατί τα περισσότερα είναι ψέματα. Γράψανε ότι παντρευόμαστε το Σεπτέμβριο στη Σαντορίνη ή στη Μύκονο και το αναπαρήγαγαν παντού... Είναι ψεύτικη αυτή η είδηση. Δεν έχουμε συζητήσει με κανέναν γνωστό μας το ενδεχόμενο γάμου, ούτε για πλάκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου