Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΜΑΡΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ


Ο Μάριος Αθανασίου σε συνέντευξή του υπήρξε άκρως αποκαλυπτικός για τα προσωπικά του. Μάλιστα τον τελευταίο καιρό ακούγεται πάρα πολύ έντονα το όνομά του στα κουτσομπολιά της showbiz, γιατί άλλοτε οι φήμες τον θέλουν ως το νέο amore της Ναταλίας Γερμανού και άλλοτε να έχει σχέση με 23χρονη φοιτήτρια με την οποία και συγκατοικεί. Τι από όλα αυτά είναι αλήθεια και τι ψέμα;

Ο ίδιος βάζει τα πράγματα στη θέση τους. «Με τη Ναταλία είμαστε μόνο καλοί φίλοι και τίποτα παραπάνω», λέει ο Μάριος, ενώ για την 23χρονη φοιτήτρια απαντά εμμέσως πλην σαφώς: «Είμαι μόνος μου, αυτό μόνο μπορώ να πω» τόνισε σε συνέντευξή του στο Radar.

Ο ηθοποιός όμως μίλησε και για μια ακόμα σημαντική γυναίκα της ζωής του. Ποια; Τη μητέρα του γιου του Αλέξανδρου, τη Μαρία Σολωμού! «Τη Μαρία την αγαπώ, είναι δικός μου άνθρωπος, είναι η μητέρα του παιδιού μου, είναι μια γυναίκα ξεχωριστή με την οποία έχω καθημερινή επαφή και της οποίας ξέρω πολύ καλά τον αυθορμητισμό», είπε.



Πηγή: Radar- gossiptv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου