Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ : ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ




Χωρίς ταμπού», το «Master Chef junior», το «Master Chef ΙΙ», το «Dancing on Ice», την περυσινή της επιτυχία, αλλά και τη σχέση της με τον σύζυγό της Αντώνη Αλεβιζόπουλο, μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» η Μαρία Μπεκατώρου. «Θα έχουμε ένα πάνελ και πέρυσι το είχαμε στον καναπέ, φέτος θα το έχουμε πιο επαγγελματικό» είπε η 37χρονη παρουσιάστρια για τη μετακίνησή της από την πρωινή ζώνη του Τηλεάστυ στη μεσημεριανή, μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες και πρόσθεσε: «Ανοίξατε δρόμο εσείς (σ.σ η ?Πρωινή Μελέτη?). Είστε η καλή συνταγή και ακολουθούμε». Όσο για το «Master Chef junior», είπε: «Με πιάνεις αδιάβαστη, δεν ξέρω πότε ακριβώς ξεκινάει το Master Chef» και πρόσθεσε για τους τρεις κριτές του παιχνιδιού: «Δέσαμε όλοι τόσο πολύ που μιλάμε συνέχεια στο τηλέφωνο και λέμε πόσο τους λείπω και πόσο μου λείπουν», ενώ για το αν θα παρουσιάσει το «Master Chef ΙΙ» δήλωσε άγνοια: «Ναι, μου το ξανάπαν για το ?Master Chef ΙΙ?, δεν ξέρω τίποτα, εγώ θέλω να κάνω αυτά που πρέπει». Παράλληλα, τόνισε πως ο λόγος που δεν θα πήγαινε στο «Dancing on Ice», δεν είναι άλλος από τον φόβο: «Ωραίο ρε παιδάκι μου, αλλά μη χτυπήσω σκέφτομαι. Εγώ δεν θα πήγαινα, είμαι φοβιτσιάρα μη χτυπήσω. Δεν έχω και ισορροπία, εδώ μπουρδουκλώνομαι στο ίσιωμα, να βάλω και πέδιλα στον πάγο;...». Επιπλέον, διευκρίνισε για τους συναδέλφους της που φέτος είναι εκτός τηλεόρασης, ενώ εκείνη έχει την ευκαιρία να κάνει παραπάνω από μία εκπομπή: «Στη ζωή τα πράγματα είναι έτσι. Είναι ένας κύκλος, κάποιες χρονιές είναι καλύτερες, κάποιες χρονιές είναι χειρότερες. Εγώ ευχαριστώ τον Θεό που μετά από μία πολύ επιτυχημένη περυσινή χρονιά μου έφερε αυτά φέτος», ενώ για το αν διατηρεί φιλίες από τον χώρο, δήλωσε: «Εχω φίλους από τον χώρο, αλλά όχι πολλούς. Δεν μπορείς να κάνεις γιατί είναι ο ανταγωνισμός, είναι πολλές ώρες δουλειάς...». Στην ερώτηση: «Υπήρξαν άνθρωποι που σε σνόμπαραν πριν, ενώ τώρα μετά την επιτυχία σε πλησίασαν;», απάντησε: «Μπορεί να έχει συμβεί κι αυτό. Πολλές φορές στην επιτυχία εμφανίζονται άνθρωποι που παλιά δεν τους γνώριζες ή εμφανίζονται ξαφνικά και σου εκδηλώνουν διαφορετικά συναισθήματα, αλλά όταν έχεις φάει τα χρόνια σου στη δουλειά, αλλά και στη ζωή- γιατί δεν είμαι και μικρή- έχεις την εμπειρια και τη διαίσθηση να ξέρεις ποιοι άνθρωποι θα μείνουν στη ζωή σου», ενώ πρόσθεσε για την επιτυχία: «Η συμμετοχή μου στο "Just" ήταν η αρχή για να ξεκινήσει το όνειρό μου». Τέλος, για τη σχέση της με τον σύζυγό της, Αντώνη Αλεβιζόπουλο τόνισε: «Είναι ευτυχισμένος (σ.σ. με την επιτυχία μου). Όχι, δεν ζηλεύει, μας βρήκε μαζί η επιτυχία κι αυτό είναι το σημαντικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου