Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Λιάνη: "Δεν πλήρωσα το χαράτσι και δεν θα το πληρώσω"

"Δεν πλήρωσα ούτε έκτακτη εισφορά, ούτε το χαράτσι της ΔΕΗ. Μου ήρθε χαράτσι για τα σπίτια -που έχουν μείνει απούλητα- 20.000 ευρώ.
Νομίζετε ότι έχω τη δυνατότητα να πληρώσω αυτό το νούμερο; Έχω μια σύνταξη που είναι γύρω στα 1.500 ευρώ και το χαράτσι ήταν 20.000 ευρώ. Έχω εγώ τη δυνατότητα σήμερα να το πληρώσω;" είπε η Δήμητρα Λιάνη στην εκπομπή της Ελεωνόρας Μελέτη.
Όταν ρωτήθηκε για την περίπτωση της μεζονέτας της και τον πλειστηριασμό, η ίδια απάντησε: "Το θέμα τακτοποιήθηκε και δεν νομίζω να το αφήσω το πράγμα να... σουρθεί άλλο. Βρήκα κάποια χρήματα και το σταμάτησα".

Εξομολογήθηκε: "Βοήθησα πάρα πολύ κόσμο και δεν με βοήθησε κανείς. Δεν πειράζει όμως. Με πόνεσε πολύ, αλλά θα το ξαναέκανα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου