Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011

ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ Γ.Γ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, Δ. ΣΠΥΡΑΚΟ

Οργή στην κοινή γνώμη προκαλούν οι καταγγελίες του Αργύρη Ντινόπουλου για τα πεπραγμένα του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, Δημήτρη Σπυράκου.

Σε μια περίοδο όπου οι πολίτες υπομένουν τα δυσβάσταχτα μέτρα σκληρής λιτότητας και δέχονται με καταιγιστικούς ρυθμούς τα «μπιλιετάκια» της εφορίας, ο κ. Σπυράκος φαίνεται ότι προτίμησε να... ενισχύσει την ... εσωτερική ζήτηση, σπαταλώντας χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων!

Όπως κατήγγειλε ο βουλευτής της ΝΔ, Αργύρης Ντινόπουλος, ο κ. Σπυράκος έχει μετατρέψει το γραφείο του σε κέντρο κακοδιοίκησης, διασπάθισης δημοσίου χρήματος και διαγωνισμών «ημετέρων» στην πλάτη των πολιτών.

Σε ερώτηση του κ. Ντινόπουλου προς τον υπουργό Εργασίας, Γιώργο Κουτρουμάνη, αναφέρεται ότι ο κ. Σπυράκος «έχει δημιουργήσει (με λεφτά του ελληνικού λαού) προσωπικό υπερ-πολυτελές γραφείο στο πρώην υπουργείο Εμπορίου».

Κι ενώ η δαπάνη παραμένει άγνωστη –αν και σίγουρα κόστισε πολλές χιλιάδες ευρώ-, ο κ. Σπυράκος φρόντισε να επιπλώσει το γραφείο του με τέτοιο τρόπο, ώστε να συναγωνίζεται σε πολυτέλεια τις επιπλώσεις γραφείων παχυλά αμειβόμενων στελεχών πολυεθνικών εταιρειών.

Πέραν της διακόσμησης, που αρμόζει σε αυτοκράτορα, ο κ. Σπυράκος προσέλαβε τρεις δικηγόρους ως μετακλητούς υπαλλήλους, οι οποίοι κάθε άλλο παρά εκτελούν την εργασία για την οποία έχουν προσληφθεί. Αντιθέτως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που επικαλείται ο κ. Ντινόπουλος, οι δικηγόροι αυτοί εργάζονται για λογαριασμό του προσωπικού δικηγορικού γραφείου του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, στο οποίο προΐσταται η... σύζυγός του.

Και σαν να μην έφθαναν αυτά, πρόσφατα ο κ. Σπυράκος εγκατέστησε στο κτίριο του γραφείου του τηλεφωνικό κέντρο, με στόχο την επικοινωνία με τους καταναλωτές. Η προμήθειά του ωστόσο έγινε με διαδικασίες που κάθε άλλο διασφαλίζουν και εξυπηρετούν τη διαφάνεια στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος.

Σύμφωνα με τον κ. Ντινόπουλο, στην επιτροπή παραλαβής του τηλεφωνικού κέντρου, μέλη ορίστηκαν υπάλληλοι της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, που σε καμία περίπτωση δεν διέθεταν την αναγκαία γνώση του υλικού το οποίο έπρεπε να αξιολογήσουν, ενώ ο τρόπος επιλογής του προμηθευτή παραπέμπει σε «οιονεί μεθόδους φωτογραφικού διαγωνισμού».

Με τις σοβαρότατες αυτές καταγγελίες, ο κ. Ντινόπουλος ρώτησε τον υπουργό Εργασίας:

α. πόσο κόστισε η επίπλωση του γραφείου του κ. Σπυράκου και τους όρους με τους οποίους αγοράσθηκε,

β. ποιοι και πόσοι μετακλητοί υπάλληλοι προσελήφθησαν στο γραφείο του, με τι αμοιβές και ποια καθήκοντα και

γ. πόσο κόστισε το τηλεφωνικό κέντρο, ποιες προσφορές κατατέθηκαν και ποια τα πρακτικά της επιτροπής που το αξιολόγησε.

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου